1- طول ثبت
 دامنه های معتبر و باارزش اغلب از پیش برای چند سال خریداری شدند، در حالی که دامنه های نامعتبر به ندرت هزینه هاشونو برای بیش از یکسال پرداخت کردند. بنابراین تاریخ انقضای دامنه میتونه به عنوان عاملی برای پیش بینی اعتبار دامنه تلقی بشه. 
2- مقدار تغییرات 
 تازگی محتوا میتونه به بهبود رتبه کمک کنه، اما مقدار محتوا هم روی رتبه اثر میذاره. نیازی به گفتن نیست که ویرایش کامل یک بخش خیلی با جابجا کردن چند تا کلمه تو متن فرق میکنه. ضمنا در ارتباط با بروزرسانی محتوا، تناوب بروزرسانی خیلی اهمیت داره.
3- اهمیت کلیدواژه 
وقتی کلیدواژتون تو 100 کلمه اول صفحه استفاده بشه، نشونه ارتباط محتوا با کلیدواژه است. گوگل هنوز هم از چگالی کلیدواژه برای تعیین عنوان صفحات وب استفاده میکنه.
داشتن تصویر، ویدئو و سایر عناصر چندرسانه ای نشونه کیفیت محتواست.
 شما میتونید از این چهار عاملی که تو این مقاله ذکر شد برای ارتقای سایتتون استفاده کنید. یادتون باشه که نکات و توصیه های زیادی در این باره هست که میتونه باعث تعامل بهتر کاربرهاتون از طریق سایت، شبکه های اجتماعی، برند و ... بشه. میتونید از مقالات قبلی سایت دارکوب اطلاعات بیشتری در مورد سئو و نحوه اجراش در سایت کسب کنید و با کار روی سایتتون، طی مدت کوتاهی ارزش شرکتتونو بالاتر ببرید.